سال نو

     

(((یادمه وقتی کوچولو بودم واسه بزرگترا می خوندم که فصل گل سنوبره عیدی ما یادت نره................بعد انگده سیریش می شدم تا عیدیمو بگیرم)))

یه سال دیگه با تموم خاطرات بد و خوبش رفت.........خداکنه جای دوری نره و یادش همیشه تو خاطرهامون بمونه .........

اگه بخوام از خوبی و بدی سال 8۵ بگم می شه غیبت !!!پس بدون هیچ حرفی باهش خداحافظی می کنیم و به پیشواز سال 8۶ میریم .........خونه تکونی می کنیم ........حیاط رو ابپاشی جارو می کنیم........لباس نو وتمیز می پوشیم و قبل از اینکه از راه برسه باهمه ی اعضای خانواده می شینیم پای سفره هفت سین و واسه خودمون و سال جدید دعا می کینم حالا چرا قبل از اینکه از راه برسه ؟چون یه وقت می بینی که سال 8۶ غریبیش کنه خلاجت بکشه .........  بعد دیر بیاد یا اینکه هل بشه یادش بشه شکوفه ها رو بیاره.......... یا اینکه نتونه به باغچه ی خونمون سلام کنه و باغچمون تا اخر سال زمستونی بمونه.........خدا کنه سال ۸۵از من دلخور نشده باشه بعد بره پیش سال 8۶ بگه این دخمله بد بود بهش عیدی نده یا اصلا خونشون نرو .....

 

همیشه مامانم می گه موقع سال تحویل ادم باید خوشحال باشه و ارزوهای خوب خوب بکنه... چون ارزوی ادما وقت سال تحویل زودتر به گوش خدا جون می رسه......... تازه مامانم می گه موقع سال تحویل هر کار بکنی تا اخر سال مشغول همون کاری!!!

حالا که نزدیک سال نو هستیم می خوام از خدا چند تا چیز واسه ی خودم وخودتون و وبلاگتون بخوام.:::

ای خدای گنده و مهربون هیچ وقت از ما دوست جونای خوبمون رو نگیر...........

مامان و بابا رو واسه ی ما حفظ کن ............

یه سال پر از خنده وشادی به ما هدیه کن............

وبلاگ هیشکی هک نشه!!!..........

وبلاگامون پر از نظرای قشنگ قشنگ بشه...........

این عاشقای بیچاره هم به عشقشون برسن ...........

هر کسی هم که ارزو و دعایی غیر از این داره خودش به خدا جون بگه چون من خسته شدم ...........

 

نظرات 10 + ارسال نظر
حضرت عشق --** روزبه **-- جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:26 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلاممممممممممم
من اول شدم

سلام
شرمنده !! ما اینجا به نفر اول مدال طلا نمی دیم ....

سیدمحمدموسوی جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:37 ب.ظ http://bijaraz.blogsky.com

سلام

ماظمن عرض تبریک عید نوروز وسال نو۱۳۸۶ ٬از شمادعوت میشود ٬از شهرما دیدن فرمایید.
در فاصله ی تعطیلات عیدمنتظرتان هستیم

ومن الله توفیق

حتمن دوست من ( ما)

ناصرپورپیرار جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:39 ب.ظ http://naria.blogfa.com

سلام
مدخلیبرایرانشناسی بی دروغ وبی نقابمطلبی است نو که به جوانان خوب وطن سفارش می شود که حتما ببینند .
جهت فهم بهترموضوع ازاولین شماره بخوانید

ومن الله توفیق

سلام
چشم ... یعنی ok!!!

بیجار جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:40 ب.ظ http://bijar-az.blogsky.com

سلام
جدیدترین اخبارپیرامون شمالغرب کشوررادر وبلاگ ماببینید

ومن الله توفیق

سلامممممممممممممم ...
شما هم چشم !!

آرامیس جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:59 ب.ظ http://mem00l.blogsky.com

زندگی مانند پیازی است که هر لایه آن را گشودم گریستم

بگو زندگی مثه چی نیست ؟؟؟!

AmOo.3onA شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 ب.ظ http://playboybox.coo.ir

سلام به بچه اوین خودم !‌‌
چطوری آبجی ؟ دیگه نمیای نظرای خوشگل واسم بزاری ؟؟
بدو بیا که منتظرتم !
قربونت بابای

سلام!!
شرمنده این چند روزه خیلی گرفتار بودم!!

بنل دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:28 ب.ظ

دوست جون خودم مثل همیشه عالی بود من از خدای مهربون می خوام تو رو برای من نگه داره دوست دارم عیدت مبارک بنل تو

خانوم بنل خانوم محترم پس شما کی افتخار می دین و به دعوت نامه این بنده حقیر جواب مثبت می دین ؟؟؟

AmOo.3onA دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:54 ب.ظ http://playboybox.coo.ir

سلام بچه اوین !‌
چطوری آبجی جون ؟ بدو بیا که با یه آپ شاخ سه قلو اومدم این سری !!! نظر خوشگلتو یادت نره ...!
فدات Double M
rAp.081

ok!!!!!!!!!!!!!!!!!

نوید جونتون سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ب.ظ

خیلی خوبه ادامه بدین برای من دعوت نامه نمی فرستین سال نو شما سه تایی ها مبارک باشه

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:07 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد